Dzięki szkoleniu „Copywriting bez tajemnic. Jak pisać dobre teksty” nauczysz się pisać ciekawe nagłówki oraz skuteczne teksty informacyjne i sprzedażowe. Odkryjesz techniki, dzięki którym każdy z Twoich tekstów będzie opowiadać jedyną w swoim rodzaju historię. Jednocześnie zmotywują one twoich czytelników do wejścia w interakcję z Tobą i Twoją firmą (tak zwane wezwanie do działania). Rozwijając umiejętności pisania skutecznych tekstów będziesz w stanie zapełnić swoją stronę wartościowymi treściami.
Dowiedz się jak przy użyciu odpowiednich słów stworzyć tekst, który każdy użytkownik będzie chciał przeczytać i dzięki któremu dokona zakupu.
COPYWRITING BEZ TAJEMNIC. JAK PISAĆ DOBRE TEKSTY I PRZYGOTOWAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ SPRZEDAŻOWĄ – CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO SZKOLENIA:
- W jaki sposób użytkownicy przeglądają treści w sieci
- Jak pisać, aby być zrozumianym
- Czym jest język korzyści i jak działa na czytelników
- W jaki sposób zaprojektować tekst, aby był dobrze odbierany przez czytelnika
- Jak pisać skuteczne nagłówki
- Jak pisać oferty sprzedażowe
DO KOGO KIEROWANY JEST KURS?
- Do osób, które chciałyby nauczyć się pisać skuteczne teksty sprzedażowe i informacyjne
- Tych, którzy chcą zoptymalizować istniejące na ich stronach artykuły poprzez wzbogacenie ich odpowiednimi słowami w celu zwiększenia interakcji z nimi
CO ZAWIERA SZKOLENIE?
- Wideo, w którym szczegółowo zostało omówione zagadnienie techniki pisania tekstów sprzedażowych i informacyjnych, czyli szeroko pojętego copywritingu.
- Łącznie 123 minuty wiedzy w pigułce.
Chcesz zacząć wysyłać newsletter do swoich klientów, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Zobacz szkolenie “E-mail marketing bez tajemnic”. Twórz profesjonalne mailingi i pozostań w kontakcie ze swoimi klientami.
-
Copywriting bez tajemnic. Jak pisać dobre teksty
-
Załącznik 3.1Rozdział 1 – Copywriting – co to właściwie jest3m
-
Załącznik 3.2Rozdział 2 – Mity odnośnie czytania treści w Internecie10m
-
Załącznik 3.3Rozdział 3 – Jak pisać, aby być rozumianym38m
-
Załącznik 3.4Rozdział 4 – Obopólne korzyści przede wszystkim13m
-
Załącznik 3.5Rozdział 5 – „Tajna receptura”, która wybije Twoje treści na inny (wyższy poziom)10m
-
Załącznik 3.6Rozdział 6 – Techniczne aspekty copywritingu, czyli jak zaprojektować tekst5m
-
Załącznik 3.7Rozdział 7 – Dobry nagłówek kluczem do sukcesu14m
-
Załącznik 3.8Rozdział 8 – Jak napisać dobrą ofertę sprzedażową24m
-
Załącznik 3.9Rozdział 9 – SEO Copywriting – absolutne minimum, które musisz wiedzieć6m
-