Pakiet Premium to aż 7 szkoleń w obniżonej cenie. Kupując go oszczędzasz 94 PLN.
Jakie kursy otrzymasz?
- Własna firma bez tajemnic cz.1
- Własna firma bez tajemnic #2 część
- Copywriting bez tajemnic. Jak pisać dobre teksty
- Social Media bez tajemnic. Instagram i Facebook
- SEO bez tajemnic. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej
- E-mail marketing bez tajemnic. Newsletter z Freshmail
- Marketing internetowy bez tajemnic
Co otrzymasz po zakupie?
- Wideo, w których szczegółowo omówiłem zagadnienia związane z codziennością przedsiębiorców w małych i dużych firmach, jak również zagadnienia z poszczególnych obszarów zarządzania stroną internetową jak i promocją w sieci.
- Łącznie 931 minut nagrań podzielonych na 56 lekcji, z których pozyskasz skondensowaną wiedzę w pigułce.
Zagadnienia poruszone w szkoleniach:
- Moja historia
- Czy własna firma to coś dla mnie?
- Zakładanie firmy
- Surfski.pl – krok po kroku
- Własna firma za i przeciw
- Samodzielna działalność czy spółka? Oto jest pytanie
- Weryfikacja biznesu – trudne początki
- Skąd wziąć pieniądze na start?
- Finanse firmy
- Dream team – czyli jak zbudować wybitny zespół w firmie
- Zadowolony klient to lojalny klient
- Wahania nastroju, lepsze i gorsze dni
- Kryzys w obliczu epidemii koronawirusa, wpływ na działalność firmy
- Wskazówki
- Nauka a biznes
- Jak zwiększyć wydajność pracy
- W jaki sposób zadbać o swój organizm, by był w stanie sprostać trudom dnia codziennego
- Jak zadbać o finanse firmy
- Poznaj techniki optymalizacji procesów w Twojej firmie
- Dowiedz się, w jaki sposób zbudować zgrany zespół pracowników i jak zapanować nad zasobami ludzkimi oraz okiełznać potencjalne konflikty
- Zrozum, na co zwrócić uwagę przy dobieraniu partnerów biznesowych
- Zaznajom się z technikami obsługi klienta i poznaj sposoby na to, by robić to dobrze
- W jaki sposób użytkownicy przeglądają treści w sieci
- Jak pisać, aby być zrozumianym
- Czym jest język korzyści i jak działa na czytelników
- W jaki sposób zaprojektować tekst, aby był dobrze odbierany przez czytelnika
- Jak pisać skuteczne nagłówki
- Jak pisać oferty sprzedażowe
- Jak korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć ruch/sprzedaż swojej firmy
- Jakie są różnice w tradycyjnych i społecznościowych mediach
- Jak skłonić użytkowników do wchodzenia w interakcje z postami
- Sposób, w jaki możesz radzić sobie z hejtem w sieci
- Jak stworzyć skuteczną strategię działania w social mediach
- Jaki jest ‘przepis’ na udaną strategię marketingową na Instagramie
- Jak wykorzystać potencjał YouTube
- Czym jest SEO
- Jak wybrać nazwę dla strony internetowej
- Na co powinieneś zwrócić uwagę podczas tworzenia strony www
- Jak sprawić, by wkraść się w łaski Google
- Jak zoptymalizować stronę, by stała się ona seo friendly
- Czym są algorytmy Panda i Pingwin
- Czym jest Page Rank i dlaczego jest on ważny
- Dlaczego warto praktykować wysyłkę newslettera
- Jak zbudować listę subskrybentów
- Kiedy najlepiej wysyłać newsletter
- Jak krok po kroku stworzyć kampanię mailingową w programie Freshmail
- Jak czytać raporty z kampanii
- Czym jest marketing cyfrowy
- Od czego zacząć promowanie firmy w sieci
- Jakie są odpowiednie (niezbędne) narzędzia marketingowe
- Czym jest Google Ads i jak z niego korzystać
- Jak mierzyć wyniki (Google Analytics)
DO KOGO KIEROWANY JEST PAKIET?
- Osób, które prowadzą już własną firmę lub planują jej założenie.
- Wszystkich tych, którzy stale poszukują sposobów na usprawnienie swoich działań w prowadzonych przez nich biznesach.
- Do osób, które chciałyby nauczyć się pisać skuteczne teksty sprzedażowe i informacyjne
- Tych, którzy chcą zoptymalizować istniejące na ich stronach artykuły poprzez wzbogacenie ich odpowiednimi słowami w celu zwiększenia interakcji z nimi
- Do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w oparciu o zmieniające się wymagania rynku
- Przedsiębiorców oraz małych i średnich firm, które chcą nawiązać relację ze swoimi klientami i dzięki temu zwiększyć sprzedaż
- Do osób, które chcą zdobyć niezbędną wiedzę na temat funkcji SEO
- Tych, którzy chcą promować swoją firmę i poprawić ranking swojej witryny lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach
- Do wszystkich, którzy chcą zdobyć niezbędną wiedzę, by zarządzać platformą do e-mail marketingu
- Tych, którzy chcą promować swój biznes za pomocą najbardziej efektywnego kanału marketingu internetowego
- Do osób, które chcą zdobyć niezbędną wiedzę, aby móc samodzielnie promować swoją firmę w Internecie
- A także do przedsiębiorców, którzy są zainteresowani rozwojem swojej firmy i zwiększeniem przynoszących przez nią zysków
-
Własna firma bez tajemnic #1 część
-
Załącznik 2.1Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 1 – WSTĘP Kopiuj10m
-
Załącznik 2.2Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 2 – POZNAJMY SIĘ Kopiuj4m
-
Załącznik 2.3Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 3 – MOJA HISTORIA Kopiuj30m
-
Załącznik 2.4Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 4 – CZY WŁASNA FIRMA TO COŚ DLA MNIE Kopiuj10m
-
Załącznik 2.5Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 5 – ZAKŁADANIE FIRMY – JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ “KROK PO KROKU” Kopiuj24m
-
Załącznik 2.6Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 6 – SURFSKI.PL KROK PO KROKU Kopiuj14m
-
Załącznik 2.7Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 7 – MARKETING Kopiuj49m
-
Załącznik 2.8Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 8 – KONKURENCJA Kopiuj5m
-
Załącznik 2.9Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 9 – WŁASNA FIRMA – ZA I PRZECIW Kopiuj9m
-
Załącznik 2.10Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 10 – WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI Kopiuj11m
-
Załącznik 2.11Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 11 – SAMODZIELNA DZIAŁALNOŚĆ CZY SPÓŁKA – OTO JEST PYTANIE Kopiuj9m
-
Załącznik 2.12Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 12 – WERYFIKACJA BIZNESU – TRUDNE POCZĄTKI Kopiuj10m
-
Załącznik 2.13Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 13 – SKĄD WZIĄĆ PIENIĄDZE NA START Kopiuj21m
-
Załącznik 2.14Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 14 – FINANSE FIRMY – JAK ZATROSZCZYĆ SIĘ O FINANSE FIRMY Kopiuj10m
-
Załącznik 2.15Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 15 – ZARZĄDZANIE KOSZTAMI PRZEDSIĘBIORSTWA Kopiuj8m
-
Załącznik 2.16Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 16 – STRATEGIA CEN Kopiuj5m
-
Załącznik 2.17Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 17 – UBEZPIECZENIE FIRMY OC Kopiuj2m
-
Załącznik 2.18Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 18 – PYTANIA CZYTELNIKA Kopiuj2m
-
Załącznik 2.19Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 19 – DREAM TEAM, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ WYBITNY ZESPÓŁ Kopiuj25m
-
Załącznik 2.20Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 20 – ZADOWOLONY KLIENT TO LOJALNY KLIENT Kopiuj15m
-
Załącznik 2.21Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 21 – NIE ZAPOMNIJ O SOBIE Kopiuj8m
-
Załącznik 2.22Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 22 – KRYZYS W OBLICZU KORONAWIRUSA Kopiuj9m
-
Załącznik 2.23Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 23 – WSKAZÓWKI, KTÓRE POMOGĄ W PROWADZENIU FIRMY Kopiuj8m
-
Załącznik 2.24Własna firma bez tajemnic cz1. – rozdział 24 – NAUKA A BIZNES. STUDIA, PRACA CZY WŁASNA FIRMA. CO WYBRAĆ? Kopiuj12m
-
Załącznik 2.25Własna firma bez tajemnic cz.1 – rozdział 25 – KILKA SŁÓW NA ZAKOŃCZENIE8m
-
-
Własna firma bez tajemnic #2 część
-
Załącznik 3.1Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 1 – ZWIĘKSZANIE WYDAJNOŚCI PRACY24m
-
Załącznik 3.2Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 2 – W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH22m
-
Załącznik 3.3Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 3 – PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI31m
-
Załącznik 3.4Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 4 – ZGRANA EKIPA, CZYLI DOBRZE NAOLIWIONA MASZYNA19m
-
Załącznik 3.5Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 5 – NIE ZAWSZE JEST KOLOROWO21m
-
Załącznik 3.6Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 6 – JAK SPRAWDZIĆ PARTNERA BIZNESOWEGO19m
-
Załącznik 3.7Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 7 – ZADOWOLONY KLIENT TO LOJALNY KLIENT19m
-
Załącznik 3.8Własna firma bez tajemnic cz.2 – rozdział 8 – OBSŁUGA KLIENTA – SKĄD WIEDZIEĆ, ŻE ROBISZ TO DOBRZE19m
-
-
Marketing internetowy bez tajemnic
-
Załącznik 4.1Marketing internetowy bez tajemnic cz.1 – CZYM JEST MARKETING CYFROWY?24m
-
Załącznik 4.2Marketing internetowy bez tajemnic cz. 2 – O GOOGLE ADS PRZYSTĘPNYM DLA UŻYTKOWNIKA JĘZYKIEM20m
-
Załącznik 4.3Marketing internetowy bez tajemnic cz. 3 – WŁAŚCIWE I NIEWŁAŚCIWE KORZYSTANIE Z GOOGLE ADS 2020m
-
Załącznik 4.4Marketing internetowy bez tajemnic cz. 4 – WYSYŁKA NEWSLETTERA17m
-
Załącznik 4.5Marketing internetowy bez tajemnic cz. 5 – MIERZALNE WYNIKI25m
-
-
E-mail marketing bez tajemnic
-
Załącznik 5.1Cz. I Rozdział 1 – Wysyłka newslettera – dlaczego warto ją praktykować? Rozdział 2 – Wprowadzenie do programu. Rozdział 3 – Jak zbudować listę subskrybentów? Rozdział 4 – Kiedy najlepiej wysyłać newsletter?7m
-
Załącznik 5.2Cz. II Rozdział 5 – Freshmail – tworzenie kampanii krok po kroku14m
-
Załącznik 5.3Cz. III Rozdział 6 – Czytanie raportów z kampanii30m
-
-
SEO bez tajemnic
-
Załącznik 6.1SEO bez tajemnic. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej cz. 1 – CO TO WŁAŚCIWIE JEST?26m
-
Załącznik 6.2SEO bez tajemnic. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej cz. 2 – SEO DLA WYSZUKIWARKI, CZYLI JAK SPRAWIĆ BY WKRAŚĆ SIĘ W ŁASKI GOOGLE31m
-
Załącznik 6.3SEO bez tajemnic. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej cz. 3 – ALGORYTM GOOGLE PANDA20m
-
-
Social Media bez tajemnic
-
Załącznik 7.1Social Media bez tajemnic – Cz. I Rozdział 1 – Co to są Social Media? Rozdział 2 – Marketing w tradycyjnych i społecznościowych mediach24m
-
Załącznik 7.2Social Media bez tajemnic – Cz. II Rozdział 3 – Pozyskiwanie klientów poprzez Social Media35m
-
Załącznik 7.3Social Media bez tajemnic – Cz. III Rozdział 4 – Instagram w Twojej firmie Rozdział 5 – Wykorzystaj potencjał YouTube23m
-
-
Copywriting bez tajemnic
-
Załącznik 8.1Rozdział 1 – Copywriting – co to właściwie jest3m
-
Załącznik 8.2Rozdział 2 – Mity odnośnie czytania treści w Internecie10m
-
Załącznik 8.3Rozdział 3 – Jak pisać, aby być rozumianym38m
-
Załącznik 8.4Rozdział 4 – Obopólne korzyści przede wszystkim13m
-
Załącznik 8.5Rozdział 5 – „Tajna receptura”, która wybije Twoje treści na inny (wyższy poziom)10m
-
Załącznik 8.6Rozdział 6 – Techniczne aspekty copywritingu, czyli jak zaprojektować tekst5m
-
Załącznik 8.7Rozdział 7 – Dobry nagłówek kluczem do sukcesu14m
-
Załącznik 8.8Rozdział 9 – SEO Copywriting – absolutne minimum, które musisz wiedzieć6m
-
Załącznik 8.9Rozdział 8 – Jak napisać dobrą ofertę sprzedażową24m
-