fbpx

Blog

Pulapki myslenia Daniel Kahneman

“Pułapki myślenia” – Daniel Kahneman – Recenzja książki

Książka “Pułapki myślenia” autorstwa Daniela Kahnemana to jedno z kluczowych dzieł psychologii poznawczej. Zgłębia różne błędy i uprzedzenia, jakie wpływają na nasze myślenie i podejmowanie decyzji. “Pułapki myślenia” – krótkie streszczenie głównych koncepcji i tematów System 1 i System 2 – Kahneman wprowadza podział na dwie główne formy myślenia. System 1 to myślenie szybkie, intuicyjne […]

"Marketing 5.0" Philip Kotler

“Marketing 5.0” – Philip Kotler – Recenzja książki

“Marketing 5.0” to książka napisana przez Philipa Kotlera. Pozycja ta wprowadza koncepcję “Marketingu 5.0”, który jest ewolucją wcześniejszych podejść do marketingu i dostosowuje się do zmian w technologii i społeczeństwie. “Marketing 5.0” krótkie streszczenie kluczowych koncepcji z tej książki: 1. Ewolucja marketingu. Autor rozważa historię marketingu, zaczynając od Marketingu 1.0 (zorientowanego na produkt). Następuje Marketing […]

”Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”

”Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” – Artur Jabłoński – Recenzja książki

”Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” – Autor, Artur Jabłoński przedstawia w swojej książce cenne wskazówki i strategie dotyczące tworzenia tekstów, które przyciągają czytelników i zachęcają ich do zakupu. “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” to niezwykle wartościowa książka, która stanowi doskonałe źródło wiedzy. Pozycja dla każdego, kto pragnie doskonalić swoje umiejętności pisarskie […]

"Elon Musk" Ashlee Vance

“Elon Musk” – Ashlee Vance – Recenzja książki

“Elon Musk” Ashlee Vance to książka, która opisuje życie i karierę Elona Muska, jednego z najbardziej znanych przedsiębiorców i innowatorów naszych czasów. Oto krótkie streszczenie tej książki: Pozycja opowiada o życiu Elona Muska, od jego wczesnych lat w Południowej Afryce, przez studia w Stanach Zjednoczonych, aż do jego spektakularnych sukcesów jako przedsiębiorcy i inżyniera. Autor, […]

To jest Marketing Seth Godin

“To jest Marketing!” – Seth Godin – Recenzja książki

“To jest marketing!” autorstwa Setha Godina to książka, która zaskakuje i inspiruje swoim niekonwencjonalnym podejściem do dziedziny marketingu. Godin to znany autor i prelegent marketingowy, a jego książka wyróżnia się jako ważna pozycja w literaturze marketingowej. Poniżej krótka recenzja tej pozycji. Seth Godin w “To jest marketing” podkreśla, że marketing to znacznie więcej niż tradycyjne […]

własna firma bez tajemnic cz. 1

Własna firma bez tajemnic – jak zrobić biznes bez pieniędzy na start?

Marzy mi się dotrzeć do jak największej rzeszy osób i mieć choć minimalny wpływ na rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Im będzie nas (przedsiębiorców) więcej, tym bardziej będziemy mogli się wspierać, pomagać sobie nawzajem, by nie działać w osamotnieniu. Własna firma to wolność. To również ogromna odpowiedzialność, ale też i poczucie dumy z faktu, że tworzy się coś własnego.

nauka a biznes 1

Nauka a biznes

Kształcić się do 25. roku życia, czy jednak lepiej w okolicach 18–19 lat rozpocząć zdobywanie doświadczenia? Oto jest pytanie. Ten wpis dedykuję osobom, które są już pełnoletnie i zastanawiają się, jaką ścieżką podążać. Czy iść na studia, do pracy czy może założyć własną firmę?

Pin It on Pinterest